Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29
Svoz - komunální odpad a plasty
30 1
Bioodpad 17:30 - 18:30
2
3
Výluka na trati Hněvčeves - Hradec Králové hl.nádraží
4
Výluka na trati Hněvčeves - Hradec Králové hl.nádraží
5
Výluka na trati Hněvčeves - Hradec Králové hl.nádraží
6
Výluka na trati Hněvčeves - Hradec Králové hl.nádraží
7
Výluka na trati Hněvčeves - Hradec Králové hl.nádraží
8
Výluka na trati Hněvčeves - Hradec Králové hl.nádraží
Bioodpad 17:30 - 18:30
9
Výluka na trati Hněvčeves - Hradec Králové hl.nádraží
10
Výluka na trati Hněvčeves - Hradec Králové hl.nádraží
11 12 13
Svoz - komunální odpad
14 15
Bioodpad 17:30 - 18:30
16
17 18 19 20 21 22
Bioodpad 17:30 - 18:30
23
24 25 26 27
Svoz - komunální odpad a plasty
28 29
Bioodpad 17:30 - 18:30
30
31 1 2 3 4 5
Obec Sadová - Pozvánka na koncert a letní kino
Bioodpad 17:30 - 18:30
6
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
    Pondělí: 18:00 - 19:00
  2. Telefonické podání: pevná linka 498 773 919
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@mzany.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Mžany, Mžany 19, 503 15 Nechanice

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

Jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí: 18:00 - 19:00

Telefonické podání: pevná linka 498 773 919

poštou na adresu Obecní úřad Mžany, Mžany 19, 503 15 Nechanice

Elektronicky na e-mail: obec@mzany.cz
Elektronicky datovou schránkou: pkpaw7d
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie  jednostranná A4 nebo výtisk z tiskárny jednostranný  A4

5,00 Kč

fotokopie  oboustranná A4 nebo výtisk z tiskárny  oboustranný   A4

10,00 Kč

fotokopie A4 barevná nebo výtisk s tiskárny A4 barevný

20,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle vynaložených nákladů

poštovné

dle vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle vynaložených nákladů

Formuláře